Nyári sporttábor Orfűn (jún.16-21.)

Az iskola befejezése után, június 16-án táborozni indultunk Orfűre. A 6 nap alatt nagyon sok érdekes programon vehettünk részt.

Az 1.napot Abaligeten töltöttük. Itt megnéztük a Cseppkőbarlangot és a Denevér Múzeumot. Nagyon sok különleges cseppkőszoborban gyönyörködhettünk. A napot ügyességi versenyekkel és fürdéssel zártuk. A szállásunk Orfűn volt, ide Abaligetről gyalogtúrával mentünk. A többi nap hosszú, de érdekes erdei túrákkal, vetélkedőkkel, versenyekkel telt. De minden nap jutott idő a strandolásra is. Orfűn egy barlangász vezetésével felfedeztük a Trió-barlangot. Félelmetes volt csúszni, mászni a barlang szűk járatain. Fejlámpáink itt is szebbnél szebb cseppköveket világítottak meg. A nagy tavon a vízi sportokkal ismerkedtünk. Sárkányhajóztunk és kajakoztunk.

A tanár-diák foci egyetlen nap sem maradhatott el.

A tábor utolsó előtti napján kerékpártúrára mentünk. Somogyból a Dombay-tóig kerekeztünk. A bátrabbak itt is fürödtek és vizibicikliztek. Nagyon elfáradtunk. Az utolsó napra szinte alig maradt erőnk, de bírni kellett, mert a várva várt Mecsextrém Park következett. Amit csak lehetett itt is kipróbáltunk. Az alpesi kötélpálya itt is erőt próbáló volt, nem is beszélve a falmászásról. A bobpálya, a Rodeó bika, vagy az X-Jump szinte felüdülés volt a végére.

A tábor során nagyokat és finomakat ettünk, köszönjük Anikó néninek a Mosoly Söröző vezetőjének és ügyes szakácsának!

Köszönjük a szép napokat, a felejthetetlen élményeket tanárainknak és a segítőknek: Irénke néninek, Szabolcs bácsinak, Péter bácsinak, Robinak és Erzsi néninek. Aki az augusztusi táborba fog utazni, azt ajánlom, semmiképpen se hagyja ki!