„Napüdvözlet” Egyesület következő túrája 2014.02.15-én.

Találkozó: A vasasi temetőnél 9 órakor, innen indulunk a Dömörkapuhoz, ahol 9,30-kor találkozunk a pécsiekkel. A városból lehet jönni a Főpályaudvarról, 09h05′-kor induló 34-es busszal is. (A Tüdőszanatórium után, csak visszafelé megy be a Dömörkapuhoz!)

Útvonal: A piros négyzet jelzésen indulunk, majd áttérünk a piros keresztre és ezt követve érünk a Kantavári-forráshoz. Pihenésként (opcionálisan) felmegyünk a Kantavári romokhoz. Ezután a sárga kör jelzésen megyünk tovább felfelé a völgyben. A sárga kereszt jelzéshez érve jelöletlen úton megyünk fel a Rotari körútra, majd arról a sárga sáv jelzésen a tubesi János-kilátóhoz. Itt érjük el utunk legmagasabb pontját és pihenjük ki az emelkedők megpróbáltatásait.

Visszafelé a Misina gerincén, a sárga sáv jelzésen haladunk. Érintjük a Kis-tubesi kilátót és a TV-tornyot, végül a Dömörkaput.

Táv: 8,8 km. Szintemelkedés: 300 m

Várható visszaérkezés: 15 óra.

Túravezető: Kámi Róbert

További információk:  06/30/311-8010-(Solya Mónika).